Att jag aldrig lär mig....

Tjuvade åt mig lite glass igår och så ont i magen jag har haft i natt har jag itne haft på länge, eller jo. Förra helgen när jag snodde åt mig en kaka.

Helt klart är att jag är överkänslig mot något i kakor och glass, om det är mängden socker elelr vad det kan vara. Choklad har jag itne haft något problem med annat än att jag har svårt att motstå det. Men nu ska jag göra ett ordentligit försök igen med att undvika allt sådant (utom i helgen när jag lovat min bror att vi ska ha en filmkväll med onyttigehter). Lär få grymt ont i magen nästa vecka.

Men nu ksa jag se till att jag cyklar ordentligt varannan dag, så jag får igång min motionering igen.

ska sätta mig med mina läxor igen, Vi hörs kanske senare i kväll, men nu är det läxor som är det som gäller för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)