Argh vad irriterad jag blir......

Ställde mig på vågen idag (jo jag tjuvkikade), inte ett gram hade det rört sig inte åt något håll =(

Tror ju inte att det kommer vara skillnad i morgon, men i morgon börjar jag med hårdträning. Har varit lat senaste tiden.

Så långpromenader med hunden samt att det blir motionscykeln varannan dag. Hur länge vet jag i morgon då sätter jag gränsen som ska vara ledsagaren för min träning. Börjar med att jag ska nå målet 45 min, så får se hur lång tid jag orkar hålla på i morgon. Så ska jag även köra igång med arm och magövningar varje morgon och kväll. (ska hitta ett program på nätet för armövningarna med gummi band) Annars blir det väl som med hantlar.

Ska försöka få tag i ett hopprep också och börja studsa ett visst antal gånger varje kväll och morgon också. Så ska det nog bli fart på raset igen.

Jag kommer sluta försöka att köra fakiren, funkar inte. Saknar salladen till maten, så det fårbli viss utvald sallad eller champinjoner till eller nått. Men så ska jag äta lite mindre och kanske oftare, dock inte för att hejda suget (det är nämligen borta). Men för att ha en kontinuerlig förbränning hela tiden genom dagen.

Så i morgon ska jag försöka göra något litet eget av den här kosten, då kanske den blir lite mer intressant också =)

Så i morgon ska jag fundera lite, sen återkommer jag med lite uppdateringar på hur jag äter. Fortfarande kommer det vara LCHF som huvudsak. Men jag kanske blandar in lite GI mat bara för att. Fortfarande ska jag försöka hålla så långt med kolhydrater som möjligt, men på mitt egna sätt =).

Sov så gott nu alal ,det ska jag göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)