Appropå det här med att spara pengar....

Det går lika snabbt att slösa bort dem. Jag måste tex köpa en ny almanacka. Men nu har jag insett att jag ska köpa en filofax i stället, så jag får plats med mer saker i den. Och det blir lättare att byta den varje år. Den håller längre och behöver inte bytas ut förrens den har gått sönder.  På det sättet sparar jag både tid och pengar, eftersom jag bara behöver uppaatera små saker som själva almanackan i filofaxen. Men visst kan det bli tråkigt att inte kunna byta framsida hur som helst. Men då får man väl köpa sig en liten fick kalender som kan bytas ut varje år.

Så i veckan börjar jackten på en Filofax. Måste ju försöka hitta en som jag gillar. När jag finner den och har köpt den kommer jag visa den för er här i bloggen.

Ska fota en massa saker som jag ska visa för er. tex mina tränings saker som jag använder när jag tränar =)

Så nu är bilderna på G. ska även fota hunden en del måste ju lära mig kameran ordentligt.

Nu ska jag försöka sova lite, men får se hur det går. Känner mig tom mycket eftersom lägenheten är tom och jag och fowler är ensamma igen. Det känns mer än jag trodde. Men det blir bättre med tiden. hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)