Äntligen vilken abstinens jag fick där.

Blev lite panik och kände hur rädslan kröp närmre mig i skuggorna och höll på att linda sina slemmiga fingrar allt tätare runt min hals =)

Ok de har gjort nå uppdateringar eller nått å jag har inte kunnat logga in förrens nu =)

För några timmar sedan skrev jag detta inlägg:

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Syndens kväll:
ok i kväll blir det att synda trotts att jag gått upp ett kilo (kommer bli två till i morgon säkert).

Men jag köpte lite naturgodis med choklad på jummi, så i kväll ska jag äta det. Sen blir det stenhårt för att komma på rätt köl igen. Både med mat och motionen. =) Har börjat med mina och hundens långpromenader och när vi fått upp flåset om en vecka så vi är tillbaka där vi var för ett par veckor sedan, då kommer vi igång med motions cykeln och de andra tränigns grejerna som vi har =)

Så i kväll syndar jag för sista gången på 7kg när de är borta kanske jag gör det igen, men inte med naturgodis som jag sa utan med en chokladtårta som Man får äta i LCHF =) smart va...

Så 7-8 kg kvar till 80 strecket, blir till att skärpa sig om jag ska få ner det innan den sista november. Men det klarar jag =) Får bara tygla mig själv och mina små tanke cravings.

önska mig lycka till från i morgon, då sätter vi igång igen som vi gjorde när vi började 45 min promenader 4-6 gånger per dag med hunden och som + på det blir det även 45 min motioncykel varannan dag och några styrketränings övningar. Det ska nog bli fart på mig igen =)

Yey hurtiga nadian är tillbaka =)

¤¤¤¤¤

Hmm tja det blev inte så mycket synda, är tok mätt, Åt några bitar sen var det stopp =( Jag är kass på att synda (fast egentligen är det ju bra för det visar ju att kosten hjälper och stoppar suget)

Har varit iväg och handlat en massa frukost, i morgon ska jag veva ihop ett par burgare tänkte jag.

Men men nu vet jag att jag kommer in igen och att det är fixat. så nu kan jag leva mitt liv igen som vanligt. Har ett par saker att skriva in här =)

Tack alla ni från MåBra osm kommer in nu och då, och för alla era fina meddleanden som jag fått sen jag startade här.

och Ja i morgon ska jag fixa fram den där presentationen av LCHF, eller åtminstone lite av den, ska låna hem stures bok igen så jag kan berätta lite kort om de tre sätten som ajg äter efter =)

Nu åter till att försöka få in lite fler noveller som jag skrivit, kommer lägga in dem udner kvällens gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)