Nytt år, nya utmaningar.

Nu är det här 2010. Läste i tidningen att många ger som nyårslöften att gå ner i vikt, sån var jag också tidigare.

Men nu har jag redan för en månad sendan gett mig själv löftet att jag ska vända min uppgång till en nedgång. Samt att jag ska finna hjälp för min hetsätning.

Däremot gav jag ett nyårslöfte, att inte skjuta på det. Att se till så jag kommer igång på en gång. I dag har jag haft fruktansvärd huvudvärk, och den har förföljt mig i ett par dagar nu. Så i stället för att träna är jag extra noga med maten, och har redan börjat skriva in i mon dagbok. Ska även se till så jag slutför min modifast period. Ska kolla över hur många portioner jag har kvar, och se till så de tar slut. Sen blir det viktklubb för hela slanten.

Men nyårslöften har jag inte gett i år. Inte annat än att det här året kommer bli ett bra år. Jag tänker göra det till ett bra år i alla fall. Det här ska bli året då det vänder för mig, och jag börjar ordna upp mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Michelle Raylen Paine

Hej. Hur har du gjort så att du får ett pop-up fönster till Kontakta mig?

Svara så fort du kan :D

2010-01-04 @ 23:38:11
URL: http://michellepaine.blogg.se/
Postat av: Nadia Karlsson

fick hjälp utifrån men kan vidarbefodra mailet om du har men mail som jag kan använda mig av.

2010-01-05 @ 11:03:31
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)