vilken röra.

Hrmm ja så blev det, har skrivit ner delar till inlägg på flera olika håll i en bok, så det är just nu en salig röra. =)

Men men inte så mycekt att göra åt. I dag tar jag det bara lugnt jobbar bara 3,75 timmar i kväll. Så jag känner mig inte speciellt stressad. Men så måste jag försöka skaffa internet hemma, så att jag kan sitta ner i lugn och ro och skriva mina inlägg. Men men det får komma när det kommer.

Har nästan skrivit färdigt alla avsnitt om min kost som jag äter efter igen.  Jo jag har börjat igen, tar det lite långsamt. Och utesluter en sak i taget. Det första på listan är socker i form av godis, och där har jag lyckats skära ner bra. Nu måste jag bara sluta handla det, och för att kunna göra det ska jag börja handla substitut istället för godis. Men har bara inte kommit på vad. Kanske ska börja köpa smaksatt vatten i stället. Det troligaste är ju att jag äter godis för att jag är törstig och för att jag känner mig sugen.

Så te hemma och smaksatt vatten när jag är borta. Blir jag bjuden på middag behöver jag ju inte äta dessert, inte heller kakor. Då kan jag ta en frukt i stället.

Men jag har lärt mig det nu att jag ska ta en sak i taget och inte allt på en gång.

hmmm ska nog göra lite the nu när jag ändå kom på det. Har en massa bloggar att gå igenom, som ska upp på en massa länksidor här. Så jag ska kolla om de är aktiva eller om det är så att de bara har tagit en paus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)