värsta grymma inlägget.

Det kom jag på igår kväll och satt o fundera på i bussen på väg hem. Men så när jag kom hem tog en tablett för huvudvärken så försvann det. I stället kom magsjukan och hälsade på en snabbis och ja vad ska jag säga. Hoppas bara att jag är bättre i morgon, så jag kan åka till jobbet.

Ska försöka komma på vad det var för bra inlägg jag började skriva på i huvudet. se om det kommer tillbaka.

Ska från och med nu alltid ha med mig en bok att skriva i så att jag kan skriva ner dem så snart de kommer. Fast ännu bättre hade kanske varit en liten dator att ta fram enkelt och skriva ner allt i. Men det dröjer ett par år till innan jag köper en mindre dator. Ska satsa på en MacBook Air. och ja de är ju inte billiga inte. Så jag får spara och betala av allt annat först sen kan jag köpe hem en sådan.

Något lite gladare kanske. jag har nu hittat fram böckerna om sockerberoende och matmissbruk. Så i kväll ska jag försöka skriva färdigt dels om Matmissbruk och sockerberoende, men framförallt kostrekomendationerna.

Nu har jag absolut förbud på godis och det har fungerat ok under en dag, (började igår). Första dagen är alltid värst..

Kan vara så att mitt huvud och min magsjuka är på grund av avgiftningen och abstinensen. Det jag får köpa vid godissug är smaksatt vatten, som loka eller ramlösa.

Just det, måste kolla i kväll när jag diskar, om det kan vara så att jag har en läcka. För det rann en massa vatten på loftgången efter min diskning i morse. Så vi får helt enkelt prova igen när det är så att det har torkat upp lite. Hoppas bara att det inte är så att jag har en läcka för då sitter det i väggen, och jag vet hur köket brukar se ut efter en sådan reparation. Men skönt ändå om det åtgärdas så snart som möjligt om det skulle råka vara så att det är något rör som läcker i väggen.

Ska dricka en kopp te och försöka få magen att lugna sig så  jag kan handla hem mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)