våga väga

Måste packa upp vågen och väga mig igen. För att se hur stor skadan har blivit utan vågen.

Dags att börja om igen från början, så då blir det till att väga sig och se hur illa det har blivit. Men det måste göras för att jag ska kunna börja om från början och faktiskt skärpa till mig.

känner mig fortfarande tveksam till att prova modifast, och köra det rent. Men tror att jag sk göra det verkar vara en av de få saker som kanske boostar viktnedgången. har pratat med lite person som antingen har eller känner någon nära sig som har lyckats med modifast.

Men samtidigt ska man veta att resultatet som de får kanske inte är det resultatet jag får. Allt beror på din egen biokemi. Om någon rasar 16 kg på 4 veckor kanske en annan rasar bara 4 kg. Någon kanske går upp igen direkt efter, och andra kanske inte gör det.

Så just nu väger jag för och nackdelar med modifast, Bara så jag inte ska bli besviken personligen. Men samtidigt är det samma sak oavsett vilken kost du äter.

Mitt läkarbesök gjorde inte saken bättre heller. Så jag måste hindra den onda cirkeln jag har landat i innan den blir värre. På nått sätt ska jag lyckas ta tillbaka kontrollen över mitt missbruk igen. Jag har kunnat förr och jag vet att jag kan nu också.

Men jag vet inte om jag vill veta hur mycket jag egentligen väger igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)