vad förväntade jag mig ?

tja mötet med läkaren gick som vanligt. Ett samtal på 30 min om alla dessa olika saker man kan göra. Om att att man ska träna och räkna kalorier gärna bli med i någon sida som viktklubb.se eller liknande.

Sammanfattat: Ät mindre, gärna inget alls.

Så ja det blev som vanligt helt enkelt, man får ingen hjälp. Det possitiva sa han att när jag är 50 kanske jag har nått mitt mål och gått ner i vikt också, annars kanske jag har accepterat det.

ska ta hunden och gå hem. Orkar inte jobba idag, så jag har sjukanmält mig. Men i morgon ska jag till jobbet.

men nu vet jag det att det är som när jag var yngre man får ingen hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)