tänkte bara tala om....

att jag fortfarande lever, men har inte hunnit skriva då mina nerver ligger utåt, och jag jobbat mest hela tiden för att inte låta nervositen inför i morgon ta över mig.

I morgon kväll när jag kommer hem ska jag berätta hur det gick hos läkaren och vad det är för behandling jag kommer att få. Så förhoppningsvis kommer det här gå vägen och jag kommer på fötter igen snart.

Men ha tålamod med mig, i morgon är nerverna på plats igen, då mitt första besök är över.

(dessutom är jag ledig i helgen, jag tänker inte jobba denna också, utan bara vara hemma och njuta och mysa i nya lägenheten).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)