så skönt

att få komma hem i normal tid igen. Men jag är väldigt trött eftersom jag inte vänt dygnet ännu.

satt också och skrev på kosten på mitt sätt men kom på att jag inte vet hur den är. Eftersom jag inte vet vad det är för hjälp jag får av läkaren på tisdag. Så jag kan inte skriva färdigt den texten alls.

Så därför har jag nu lagt fokus på att få färdigt texterna om GI och LCHF i stället. och det är snart gjort.

Men i kväll ska jag försöka vända klart mitt dygn så det kommer inte så mycket nya inlägg idag.
hoppas ni kan ha förståelse för att det inte kommer hända så mycket förrens jag varit hos läkaren och fått lite besked därifrån om vad som kommer hända och ske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)