I dag är det toppen.

Började dagen med yoghurt och det känns toppen, ännu inget sug eller hungers kännslor (ha inte tagit ProAim idag, sparar dem till nsäta vecka, då jag är på jobbet igen).

Det är tokvarmt men det känns ändå bättre mot vad det gjorde igår.

Jag har inte en massa frestelser hemma och då är det lättare att hålla sig borta från dem. Har börjat packa och planera för nya möbler till framtiden (dock tar vi dem sakta men säkert, så jag är helt säker på hur jag vill ha det hemma). Inga nya möbler innan flytten. Nu ska det bara kastas en massa saker och ev säljas på tradera om det finns nått häftigt.

Men trotts värmen och svetten känns ändå livet jätte bra. Inte så stressad heller, utan tar det bara lugnt. Planerar och plockar.

Ibland känns livet bra. Så hörde jag lite nyheter som jag ska djupdyka i och läsa mer om. Så jagkan berätta det för er.

För oss som är matmissbrukare kanske det är framtiden något som kan hjälpa oss.

Nu ska jag trottsa värmen och gå ut (dock blir det ingen långpromenad förrens sent i kväll när det är svalare. Vill ju inte svimma eller skada hunden i värmen).

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Nadja!

Jag kikar in har da och da och ser att du har borjat en utmaning du med, hoppas att det kommer ga bra. Sjalv kampar jag ocksa pa med vikten och om mormors vag visar ratt har jag gatt ner 2 kilo pa nastan 3 veckor. Ha det sa gott, jag foljer dig!



Kram

Emilia

2009-06-30 @ 20:08:48
URL: http://.www.enemilia.blogg.se/
Postat av: Nadia

Vad härligt 3 kilo är jätte bra. Synd bara att man binder så mycekt vatten i värmen =)



Var in o kikade på bilderna, du verkar ha det riktigt skönt i Polen. Man blir lite avundsjuk ;-)

2009-06-30 @ 21:53:29
URL: http:// mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)