Länk nät.

ok det tar ett tag till innan jag får ordning på länkar och kategorier. Men det var lite mer omfattande än jag först trodde för att göra det enkelt för läsarna att hitta saker under rubrikerna.

 Tex kommer jag samla allt om lchf, under en rubrik på en sida. Så det blir en länksida med bloggar, artiklar, hemsidor och fakta. Så klickar man på en länk och kommer till de sidorna som är länkade (så som jag har med recepten idag). Men det som tar tid är just det här med att samla alla saker udner olika rubriker. (Men det är värt det, för då när ni besöker bloggen efter det, kommer ni finna allt som ni är intresserade av under den rubriken. Sen kommer jag göra lite nya kategorier för att passa in, för er som inte vill använda länkarna utan vill använda bloggens egna kategorier i stället.) Allt för att göra så många som möjligt nöjda.

Jag har dessutom fått hjälp av formmail.se att fixa mitt kontaktfomulär. Så nu kan ni använda det om ni vill maila i stället. Och jag har kollat jag får alla mail som skickas till mig. Tack för all hjälp.

Så nu kan ni maila min blogg mail utan problem.

Kommentarer
Postat av: MonicaHansen

Ta en dag i taget så går det bra:)

2009-07-29 @ 12:01:59
URL: http://gingerbeerblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)