funderingar ägg deff

Nu är det någon som kommer få spunk på mig.

Men det går rätt långsamt just nu med viktnedgången, så jag ska nog prova på en äggdeff under en vecka och se om det funkar för mig.

Ska dock läsa på lite mer, finns redan de som har provat. både på forumet och i andra bloggar.  Så jag ska läsa på lite till och se vad det står, om före och efter. så får vi se. Det kommer innebära 10 ägg per dag i alla fall, så jag måste nog handla på söndag så ajg har några kartonger hemma. (billigt blir det).

Så det ska jag kolla upp. i kväll, ska jag plugga. och bara ta det lite lugnt.

I morgon ska jag till läkaren och göra en hälsoundersökning, kolla mina blodvärden och min ämnesomsättning. Så ska jag kolla upp en annan sak, och få lite tips på hur jag får bort det.

annars händer det nog inte så mycket alls. tror f ska få göra lite chickenvings till oss i kväll. det är så grymt gott.

(ska till maxi och köpa ett par böcker som de har på sin bokrea, om lite andra dieter och saker som kan vara bra att kunna i framtiden).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)