Tyngsta timmen än så länge...

fick idag bekräftat att det är hetsätning jag har, efter att pratat några turer med Kristallen Gävle. Så nu får jag se hur det blir, hos dem får jag ingen behandling. Så nu ska mammas vännina fortsätta dra i sina trådar så får jag kanske hjälp genom beroende centrum, här. Vet inte riktigt.

Just nu har jag lämnat över allt till dem, för jag orkar som inte längre. Hoppas bara på att jag kan få hjälp någon stans i från ocks kanske jag har kommit en bit längre i alla fall.

Det tog 1 timma ungefär, med samtal hit och dit. de konstaterade att jag har problem med hetsätningar och att det inte är något om att jag är odiciplinerad.

Så får vi se hur det hela slutar, med behandlingar etc. Bara att vänta på samtalet från BC och se vad de kan erbjuda om de kan erbjuda något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)