rätten till hjälp mot min ätstörning

Jag har haft lite bloggtorka då jag, just nu försöker finna någon som kan hjälpa mig med min hetsätning. Jag orkar inte kämpa själv längre utan sjunker bara längre ner hela tiden.

eftersom jag inte fått hjälp av mitt landsting när jag vänt mig till läkare, har jag idag en insändare i tidningen och hoppas på att jag får hjälpen jag behöver. Jag har redan fått svar från ett par, som jag sedan svarat tillbaka till, så nu får jag bara vänta och se vad som händer. Men jag hoppas på flera svar och att det finns någon som kan hjälpa mig. Jag måste få hjälp så snart som möjligt.

så just nu har jag haft torka då jag försöker finna någon som kan hjälpa mig så jag blir frisk. Att jag dessutom snart inte får några timmar av arbete på ftget känns ännu sämre, så då kommer stressen av att vara arbetslös igen och om jag får komma tillbaka eller inte. Så just nu har jag mycket att hålla i schack, så det inte slutar med att jag bara ligger där.

Men viktigaste just nu är att jag får hjälp på ett eller annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)