blir inget stockholm i alla fall.

Tydligen måste jag få en specialvårdsremiss från min kommun inom 3 veckor, för att få hjälp nere i stockholm mot min ätstörning. Så jag vet inte hur det blir med det nu.

Får även hjälp med att ta kontakt med beroendecentrum här i sandviken för att se om de kan hjälpa mig på nått sätt. Samt att jag kommer vara tvungen att ta kontakt med oa, eller liknande. Men nu är jag inte ensam längre. Nu har jag familj och vänner som hjälper mig, så får vi väl se hur det här går. För just nu är det lågt, och jag vet inte riktigt åt vilket håll det går.

Vi får bara vänta och se förhoppningen är att jag kanske vet lite mer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)