Sista finliret.

Nu har jag nästan skrivit färdigt alla texter utom den om sockerberoende och matmissbruk (dessa är viktigast och jag vill göra dem ytterligare bättre).

Men nu är snart allt finlir klart, så jag kan publicera dem. De kommer puibliceras redan i morgon. (kasnke inte alla, men många av dem).

Jag hoppas även höra om ett jobb i morgon igen. Så jag kanske bara är ledig denna vecka innan arbetet jag sökt börjar. Jag hoppas på att jag kan få det, eller något annat hos en gamal arbetsgivare. Om inte, får jag väl gå till arbetsförmedlingen och se glad ut =) Allt ordnar sig så småningom.

Mitt största problem just nu är att jag inte har någon mättnadskänsla alls. Känns som jag kan äta mängder och inte känna mig nöjd eller mätt. Det är aldrig bra men så snart jag får lön igen kan ajg köpa hem riktig mat och då behöver det itne vara så här. Hemskt när man inte har tillräckligt med pengar för att äta riktig mat. Men tyvärr är det ett faktum i många familjer i dag. Ekonomin är dålig och då blir även kvaliten på maten nedsatt. Så det har varit mycekt halvfabrikat denna vecka och det känns direkt på kroppen.

Men det ska bli ändring på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)