Inget svar ännu...

har inte fått nått svar ännu om lägenheten så jag får vänta förhoppningen är att de svarar i morgon, eller under veckan åtminstone. Jag har lämnat tele nr till arbetet så de ska inte ha några problem med att nå mig.

Så det blir bara ännu mera väntan nu. Men men inte så mycket att göra åt.

Jobbar morgon nu så det har varit lite jobbigt att aclimatisera sig till arbetstiderna. men i morgon borde jag vara på banan igen och kunna återuppta mina inläggs skrivanden.

Ska ta ut hunden en sväng och skriva i min dagbok så jag inte glömmer bort det. I morgon blir det ännu en spännande dag. Hoppas det går bra och undan framförallt så det inte blir en massa död tid.

Ska sova lite längre och äta lite frukost på jobbet. Blir nog blåbärssoppa. Det var rätt gott och ja, det ger den där lilla extra kicken just nu.

Hoppas ni står ut med mig trotts att det inte kommit så mycket inlägg den senaste tiden, just nu är det bara en massa som händer och jag har inte så mycket kontroll på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)