Inget internet

Mitt internet blev borttaget en dag för tidigt, och det var jag inte riktigt beredd på. Men jag ska skriva ett antal inlägg så att jag kan börja posta dem i morgon de tider jag kommer åt internet.

Så ska jag kolla hur min bror går i skolan så jag i värsta fall kan gå över till honom och låna nätet ibland.

Men nu vt ni om det skulle bli lite torka emellanåt på bloggen. Jag får nämligen inte tillbaka internet hemma förrens tidigast den sista september. Men jag ska nog överleva. I värsta fall provar jag på ett sådant där kotantkorts internet, och ser hur det fungerar.

Hoppas ni inte försvinner från mig, nu när jag inte har internet.

Ska iväg på min utbildning nu, så återkommer jag till er i morgon, med lite inlägg om olika saker.

Kommentarer
Postat av: mare

2009-08-31 @ 20:11:30
URL: http://minviktresanollnio.blogg.se/
Postat av: marre

Tack så jättemkt för kommentaren. Det värmde att du tror på mig! jag har lång väg att gå. Ja ligger ungefär på samma vikt som du gjorde när du började. Du är ett levande bevis på att det går...och jag ska lägga till din blogg på favoriter:) väldigt motiverande att läsa om din resa.

Har du kört lchf hela tiden under viktminskningen ?

Tack ännu en gång.



2009-08-31 @ 20:13:17
URL: http://minviktresanollnio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)