förlåt kära läsare

Tanken var att jag skulle postat min kostmodell och berättat lite om hur jag äter redan igår. >Men jag fastnade med städningen av min gamla bärbar dator och ja ska vi säga den är inte den snabbaste i världen (ska spara den som minne).

Men nu är jag färdig med det, och kommer skriva ner kostmodellen jag använder mig av, så ni kan få se hur jag äter. Från och med tisdag kommer jag även påbörja programmet igen, och ni kommer i slutet av månaden få reda på min nya vikt. så får vi se hur det har gått. På måndag kommer jag väga mig för att ha en liten ledstjärna.

Så det blir en spännande månad. Nytt jobb som börjar om 14 dagar, och så utbildning nästa vecka. Dessutom börjar jag om med kosten och min KBT terapi. Ja det är helt enkelt mycket som händer.

Men nu ska jag skriva färdigt min kostplan och sen dela med mig den till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)