Facebook gjorde att jag fick nytt jobb

I torsdags postade jag på facebook att jag slutade mitt andra jobb i fredags. En gamal chef till mig kontaktade mig och sa åt mig att ta kontakt med dem igen om jag var intresserad. Visst tusan var jag det. så jag gjorde det.

I går ringde deras rekryterare och berättade att min chef skrivit en lapp om att jag skulle kontaktas för att jag ville tillbaka dit igen. Så nu är det fixat.

Nästa måndag tisdag och onsdag har jag utbildning, så börjar jag jobba dagtid v 38. Vad jag ska göra, sälja. Vad talar jag inte om förrens jag börjat ;-)

Men tänk vad skönt det var att en gamal arbetsplats ville ha tillbaka mig och ringde upp och tog kontakt efter att jag skrivit att jag var utan arbete. Så nu får jag åka tillbaka och det känns inte alls lika nervöst längre som det gjorde första dagen jag var dit. Nu är det bara spännande och roligt att komma tillbaka till en arbetsplats som jag trivdes på =) En arbetsplats där jag känner människorna som jobbar. Där jag vet att jag har grymt bra chefer som kommer ge mig det stödet jag behöver.

Ska bli så skönt att börja jobba där om ett par veckor. =)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Härligt, starkt jobbat! :)

2009-08-26 @ 17:08:36
URL: http://www.njutmaten.blogspot.com
Postat av: nadia karlsson

Tack känns jätte bra att man är önskad tillbaka =)

2009-08-26 @ 21:22:19
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)