Överklagan mottagen.

Fick brev idag från högre instans hos socialtjensten. och min överklagan har blivit mottagen. De har i sin tur skrivit ett beslut som de skickar tillsammans med den till Länsrätten...

Snacka jag fick en funderarare, tycker det är lite slöseri med statliga pengar, men visst vil de skicka det dit för en summa av 400 kr så får de väl göra det. Kanske så man ska göra. Jag har då ingen aning.

Men men, det anländer väl till länsrätten idag så får vi se vad som händer. Lär ta ett tag innan det är behandlat, helt ärligt så visst är jag sur för att jag inte fick de pengarna. Men samtigt orkar jag i dagsläget inte tjafsa med dem. Att få inkassot tog musten ur mig vad gäller bråk om Pengar. Det är nu utrett och där är allt över.

Kanske får jag mina 400 kr eller så får jag dem inte, oavsett så bryr jag mig inte längre. Nu är månaden snart slut och ja. Det är redan försent.

Däremot är jag spänd inför nästa onsdag när ja gska på arbetsförmedlingens möte. Då får ja gförhoppningsvis ett possitiv svar.  Får jag en praktik så av det jag har läst, ska jag vara garanterad åtminstone 20 h i veckan på företaget. Jag ska mer eller mindre vara garanterad ett jobb när det är färdigt. Fast samtidigt kan mycket hända under tiden. Det kan bli bra men det kan också bli skit.  (Jag hoppas på att bli possitivt).

Nu ska jag snurra runt på nätet lite till. Kanske fixa min meny lite, ja det vanliga nu för tiden.

Leta efter instalations skivan till min kamera och lägga in bilderna på datorn.

Kommentarer
Postat av: FVC!

Tack tack tack, du härliga människa!



Kramar / Pinglan

2008-12-13 @ 17:47:58
URL: http://fanvadchict.blogg.se/
Postat av: nadia karlsson

det var så lite så =) vet ju att många håller med mig =)

2008-12-13 @ 17:58:32
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)