Kosten det bästa som har hänt mig...

Jag verkligen stortrivs med kosten just nu =)

Jag kan äta vad jag i stort sett känner för, utom kolhydrater då.
Kosten passar mig just därför att det är mättande och enkelt. Allt behöver inte vara så svårt hela tiden. Behöver inte räkna en massa kalorier. Finns de som räknar kolhydrater, men det känns lite för mycket för mig. Så får du ju äta mer eller mindre allt också, allt av det goda. =)

I kväll tex gjorde jag grymt goda hamburgare (recept kommer i morgon), som jag kan äta hur många som helst av (fast nu orkade jag bara en). Jag behöver inte oroa mig med hur många points jag äter. Jag behöver inte vänja magen vid en svältkost som många andra koster innebär. Jag kan äta mig mätt och behöver inte bekymra mig.

Så det funkar för mig, som frukost tex en burk makrill och ett par ägg med Majo till hur enklet och gott som helst. =)
Så håller man sig mätt hela dagen på det också. Man äter automatiskt mindre ju längre tid man använder sig av kosten. Så nu har jag verklgein bestämt mig för att inte byta ut den. Så nu vet ni jag är här för att stanna även efter att jag gått ner i vikt till målet, då ska jag ju försöka hålla vikten =)

men men nog om det behövde bara skriva av mig lite, ska nog gå o lägga mig o sova en stund. Ska ut med hunden på en av våra lång prommisar i morgon, så jag fixar över 12000 steg som det blev idag. Måste ju slå rekordet =)

Så nu har jag även det färdigt har förresten kommit på en sida till som jag ska fixa =)
Så i morgon kommer den där infon om LCHF tror att jag är rätt nöjd med den som de är nu.Men vi får se ska skriva den lite mer personligt också, så det inte blir en rip off från någon annan =)

god natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)