Mat och sov klocka

Det skulle jag behöva eller åtminstone en matklocka. För jag har de senaste dagarna haft svårt at tkomm aihåg at täta då mina hungerskänslor har varit mindre än tidigare. På så sätt kan jag äta mindre och inte vara lika hungrig hela tiden.

Men visst hade det varit toppen med skalmans mat och sovklocka.? INga bekymmer liksom.

Måste iväg till tvättstugan igen, ska försöka tvätta ett par omgångar till innan jag åker till jobbet. Just nu har jag tre maskiner inne, så det måste hängas och bytas. Men jag undrar om jag inte ska vänta med det tills mamma här hemma igen, så hon kan passa hundarna vill ogärna lämna dem ensamma. Väntar det gör jag. Hinner byta i maskinerna innan jag ska åka vid 13. (eller åker tidigare, ska ta ut lite pengar till jobbet så jag kan betala maten jag köpte förra veckan. (som jag nu har gett bort)

kommer med uppdatering i natt när jag kommer hem, så ni får se hur det blev på balkongen. Glömde bort att jag skulle visa det igår.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej tjejen! Hann ju inte säga hej då, men vet ju hur jag kan få tag på dig. Jag har kikat lite på bloggen och måste säga att den får bra betyg ;) Jag ska nog gå ut och sätta mig i solen med en kaffe och läsa lite. TACK för denna kryssning, glad är jag att du var min medresenär i hytten! Vi tänker lika om mat när det kommer till naturligheten! Kul!



Kram

Emilia

2009-05-30 @ 17:29:52
URL: http://enemilia.blogg.se/
Postat av: Nadia

Tack själv. Det var bland det bästa jag gjort. Och du var inte fel själv som rumskompis =) Vi får se till så vi träffas igen, annars har vi bloggar och mail, samt facebook =)

2009-05-30 @ 20:33:56
URL: http:// mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)