Badkläderna räddade (hur de sys in)

Tror jag.

Ska förhppningsvis börja simma snart. Så då måste jag ju ha en baddräkt att ta på mig. Så jag får låna en av mamma. Dock behöver den sys in lite här och där, (mest axelband som är för långa och lite tajtare över brösten).

Så det blir till att lägga sig i badet med den på sig, låta den bli tillräckligt blöt. (detta för att kolla så den inte böjar växa). Sen efter det ska den nålas med knappnålar.

Då nålas axelband och sidor som behöver sys in. Efter att den sen fått torka är det lätt att sy in den, så den sitter perfekt.

Det här är et enkelt sätt att spara på sina favvorit kläder längre.
Har börjat läsa lite nya böcker. Ni ska få se vilka i morgon.

I morgon börjar förmiddagspasset igen, så jag måste gå o lägga mig nu, eftersom jag ska upp tidigt i morgon. Ni får ha en riktigt bra dag, så hörs vi i morgon eftermiddag när jag kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)