Så trött...

I dag hade vi det riktigt kämpigt på jobbet. Ni vet en sån där dag när all jävulskap var framme. Tror inte det fanns en enda maskin som funkade för oss. Allt strulade och var bara s***.

Men vi hade det lika allihopa. Så just nu är jag totalt utsjasad.

Ska försöka fixa lite här hemma i kväll. I annat fall måste jag göra det iv eckan. Ska framförallt diska. och skura köksgolvet. Men även samla ihop en massa skräp som ska till stora återviningscentralen.

Har funderat lite på vad jag vill skriva i bloggen, och vad jag håller på att skriva. Det finns saker som är sådant som bör skrivas. Tex ska ni få sådana  där självtest på¨sockerberoende och matmissbruk. Är bara lite fundersam på om man får publicera dem hur som hellst. (borde man få då de finns överallt, men oavsett finns det någon som vet? annars kör jag bara på och publicerar lite grann sådant). Så har jag ett par läsarberättelser kvar att publicera (ni har fått en). Men det finns två till som ni ska få läsa. Så håller jag även på med min egna, vilken tar fruktansvärt lång tid att skriva då jag verkligen försöker få den så detaljerad som möjlig.

Det är en hel del som ligger på skrivbordet och väntar på sista finliret. (blir liksom aldrig nöjd). Ska fixa en aslagstavla där jag kan fästa upp allt som ska in i bloggen. Tänkte försöka göra ett seriöst försök med att få den att behandla det ja gbrinner för. Har bara inte hunnit med nu när jag fick nytt jobb. Eller rättare jag har varit dålig på att planera in tiden. (egentligen är det rätt otroligt att jag hinner oroa mig för vikten =), ). 

Menjag börjar få rätsida på allting och få ordning på allt som tidigare stressat mig. Nu när jag har börjat stapla upp allt. Så nu börjar jag komma ikapp. Jag har ju till och med börjat bry mig om hur det ser ut hemma. Något som är rätt onaturligt för min del. Ska in o kolla på ikeas hemsida och se vad mitt skrivbord kostar. sen iväg någon dag och köpa hem det. (om det är det jag vill ha när jag ser det, ibland blir det som bekant inte så) Jag såg ett snyggt sett med skrivbord och stol i någon katalog ja ghar hemma. Men har för mig att det gick på några tusen och det var jag inte intresserad av. Så ska jag börja kolla runt på ny dator då mina som bekant inte riktigt är friska. (ska tömma min stationära dator på allt. Då menar jag ALLT, så jag kan formatera om den).  

Så börjar det närma sig slutet på första perioden av arbete. Har jag tur får jag mer jobb efter denna månad, då är jag säkrad ekonomiskt ett tag framöver, eftersom jag bara behöver kontrakt och arbete en månad till för att få akassan, så håll tummarna för mig). Ska göra en iskaffe och fixa lite till här hemma innan det är dags för sängen om ett par timmar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)