kostrådgivare

Det skulle jag vilja bli. Uppepå allt annat jag är utbildad till.

Men det liksom knyter ihop allt jag redan kan lite grann. Fast innan jag skulle göra nått sådant tror jag nog att ett arbete skulle vara bra =) (nej jag ska inte plugga det här).

Men kommer det som någon form av distansutbildning eller en närliggande utbildning som inte kostar skjortan, eller en arbetsgivare som bjuder på den. Så visst hoppar jag på då. Men märk väl jag kommer i så fall inrikta mig mot LCHF.

Så länge får jag väl ge råd utan utbildning, men det blri väl mer sånna vanliga saker, och inte en massa fakcspråk. Det kan jag inte slänga mig med.

Men det hade varit kul att kunna ha kostrådgivning som en bisyssla. Men men det får nog bli i nästa liv om det inte ser mörkt ut för mig på arbetsmarknaden då kanske vi kan köra på det ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)