lite uppdateringar

Har uppdaterat stycket om bloggen samt kosten på mitt sätt.

Kände att det var dags att få ordning på bloggen lite grann så det inte är så rörigt längre.

Nästa på dagordningen är at fixa recepten så de får en länksida i stället och en kategori för sig själva.

Så idag blir det nog mest uppdateringar som sker, ska försöka dela upp min kost och min viktminskning och få ut de delar som handlar om lchf som ren "fakta", alltså som inte handlar om min utan mer allmänt om lchf. Det blir lite fler kategorier, men så mycket enklare att hitta rätt då, om man letar efter något speciellt.

Under veckan kommer jag även börja publicera några av läsarhistorierna. JAg har fåt tmånga som är klara, men med önskemål om väntan på publicering, då författarna fortfarande inte är säkra på om de vill. Jag har några som håller på att bli skrivna och jag har ett par som är färdiga för publicering. Så tja det kommer lite sådant också under veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)