Bokrea...

Kom ju på att på tisdag börjar bokrean. Inte för at tjag har mycket pengar att shoppa med en ändå.

Tänkte lulla run lite och se om jag hittar något skoj. ska kolla på ett par saker på åhlens, och se om det är det jag verkligen tror är det så, kommer jag nog handla det.

Sen blir det som vanligt att man köper någon ny spritbok eller cognacs bok bara för att det är kul. Kanske jag hittar nått nytt kul om kost och hälsa som jag köper hem. Har ju en hög med sådana böcker samt psykologiböcker om matmissbruk. SÅ det finns lite att ta i. (mitt egna lilla fakta bibliotek). Shit jag börjar bli nördig när det gäller mina böcker ;-)

Ska se hur det går med jobbet som arbetsförmedlingen den här gången anvisar arbetsgivaren till mig med. Så ska jag se till att rota fram mina böcker och börja mina studier för teoriprovet, som jag ska ner till stockholm och göra. Antingen nu i vår eller till hösten. Helt enkelt när det blir tid över. Måste bara hitta tillbaka till motivationen.  Läser ju programhanteringen nu och börjar sen med matte c igen. Så jag har lite att stå i, fram till sommaren.

Nä nu är det dags att börja med maten. Återkommer lite senare igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)