Nu kan jag ta tag i det här

Japp ska skriva ner allt som jag ska skriva om (förutom det jag skriver om lite sponatant), Sen är det bara att börja köra igång. Ska äntligen komma igång med skrivandet av alla texter till bloggen, så det blir lite orning här och så att texterna kommer dit de ska.

Får även hem ett provpaket modifast i veckan, och har läst in mig på metoden (fick rådet att prova det, av en dietist jag pratade med). Så jag tänkte jag kanske ska prova det. (Vill inte prova nutrillette, efter min reaktion jag hade på det när jag var yngre, tror jag är överkänslig mot sojaproteinet).

Men nu äntligen kan jag komma igång med mitt skrivande, och se till så det händer lite saker här i bloggen igen.

Ska även se över mina gamla inlägg och se om det är något som ska bort (ja men sådana där onödiga inlägg med att det blivit uppdaterat). Ska bara vara få av dem kvar och bara till sådant som kan anses vara lite mer förändligt.

Så det blir lite höststädning här i bloggen, och så blir det lite nya inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)