Datorn borta...

Var tvungen att lämna in datorn på reparation då ett av mina nätverkskort inte funkade korrekt. Så jag tänkte bara tala om att jag kanske inte bloggar så mycekt på ett par dagar.

Nu har jag dessutom tagit reda på vad det kostar mig att få riktig hjälp, och jag kommer även dela med mig av den infon till er så snart jag skrivit färigt om sockerberoende. Jag måste försöka spara ihop runt 9000 för att kunna  åka iväg och få hjälp under 4 dagar, och för egenbehandling kostar det från 1250 kr.

har ni funderingar redan nu om priser och liknande, maila mig så berättar jag mer. Annars kommer det mer inforamtion inom kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)