Värk i handen...

Jo det blev så när jag skruvade ihop mina utemöbler. (fick inte plats med två stolar, så den som inte fick plats ställs som extra stol i väntan på lägenhet med uteplats).

Men än så länge är jag nöjd. Har dessutom lagt ut en matta och fixat lite annat smått. Så nu är det småprylar som ska till. (en ljuslykta eller liknande, klätterväxt till spaljen jag satte upp, och någon blomlåda med nått snyggt i, men det fixas när F är nere då jag inte är så grym på sådant.). Så ska det ut dynor så snart jag har köpt dem som jag vill ha. Då kommer mysfaktorn stiga ännu mer.

Tyvärr blev det mörkt, så jag fotar och visar er bilder i morgon, då får ni före och under bilder. Så när jag är helt färdig kommer ni få efterbilderna (alltså när dynor och kuddar kommit till).

Nu kan jag spenadera tid på min balkong och bara ta det lugnt.

Men nu är jag så trött att jag inte vet var jag ska ta vägen. (I morgon börjar jag med mina ProAim så får vi se hur det funkar. (hoppas mest på att det tar bort sötsuget, så jag får hjälp med att sluta med sockret en gång för alla). Så de tär spännande. Ska väga mig i morgon och sen kommer jag inte väga mig igen förrens om några veckor (måste minska stressen för att gå ner i vikt).

Mer uppdateringar kommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)