Inget uppdaterat.

I dag blev det itne skrivet det jag tänkt skriva. Ska gå o lägga mig nu, men tänkte förklara varför jag inte skrivit till er.

Jag har fått någon allergisk reaktion på nåot, vad vet jag inte. Det sitter små röda utslag på underarmarna som kommit helt oförklarigt och blivit värre under helgen. Det resulterade i att jag och mamma for iväg till enda apoteket som var öppet för att köpa hem en massa salva och tabbletter till mig. Går det inte ner inom 3-4 dagar ska jag kontakta läkare (enligt instruktioner på salvan).

Så jag har inte orkat skriva, har mest koncentrerat mig på att inte riva mig själv blodig. (hoppas det inte fortsätter under natten, då jag river mig när jag sover).

Men i morgon hoppas jag på att jag är mer fit for fight och orkar skriva. Ska till jobbet och denna vecka är det kvällspasset som gäller för mig. (Sotaren kommer under dagen, så det kanske blir tajt med tid att skriva, men jag ska försöka).

Nu är det dags för mig att försöka sova. I morgon bitti har jag lite städning att göra. (Lillebror var här och hjälpte mig med sekretären så den står på sin plats. Nu ska den bara fixas till.

Just det, jag har även bestämt mig för att flytta. Ska ha tag i en två rummare (trea är rätt stort faktiskt). Så ska den ligga på bottenvåningen så jag får en uteplats. (någonstans inom sandviken). Så nu vet ni det, att det kanske blir flytt under sommaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)