Bra start på dagen.

Började med promenad med hunden, sen in och började diska lite.

Så kom ajg på om jag ska äta gröt vill jag har något till, så varför inte koka äppelmos. Sagt och gjort. (ni får recept på en stund).

Så i morse blev det proteingröt och äppelmos, med laktosfri mjölk. (mår mycket bättre nu nä rjag äter laktosfri mjölk.

Ska gå ner till ica och handla lite också. måste köpa hem mer mjölk, och sallad. Så det blir väl till att åka ner på Ica och fixa det. Om jag inte tar bilen på måndag och fixar det innan jobbet. (blir lite billigare att fixa det på willys eller maxi.

Så hittade jag lite bilder på kameran som jag tänkte dela med mig av. (dels receptbilderna men även på blommor jag tagit).







Var tvungen att prova fota lite droppar på ett glas och se hur det blev.



Har börjat leka mer med kamran. Men det är en del kvar att prova att fota. Ska ut en sväng här i veckan tror jag och ta lite natur bilder.

Nu ska jag skriva in lite recept, så ni får lite enkla mat tips och ideer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)