Vattenflaskan luktar dåligt.

Jag köper vatten på flaska ett par gånger per år, för att få just vattenflaskan. Men nu behöver jag diska min flaska jag har, för den är fräsh ett tag till. Men den luktar mjölk. ????

Det har bara varit vatten i den. Men går inte lukten bort efter diskningen, så är det nog kris, och den hamnar i pantpåsen och en ny flaska inhandlas.

Visst finns det sportflaskor att köpa. Men dels är de fula. Sen kostar de mycket, och så har de alltid fel form och mått för att rymmas bra i handväskan. Något som vattenflaskorna från ica inte har problemet med. (dock brukar jag inte hinna dricka upp vattnet i dem innan det är dags att byta).

Så det är nog dags igen, för en ny vattenflask shopping. Tycker det är ok att köpa vatten på flaska om man gör det för att få flaskan som sedan kan omvändas och har en sådan där bra pip som man kan dricka ur. Kommer bli mycket vatten när man får ett prata i telefon jobb, så man inte blir så torr i halsen. Kanske det blir lättare att dricka sina 1,5 liter vatten / dag då.

Nu är det i alla fall dags för mig att krypa till sängs. I morgon har jag mycekt att göra trotts att jag egentligen är ledig. Men så länge det löser sig i morgon är jag njöd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)