Rätt låt vann

Jupp det tycker jag. Rätt låt vann. Sitter och väntar på att äggen ska kokas, ska göra ett glas treo och sen kör F mig till jobbet efter åtta.

Sen är det igång igen med vardagen och arbete, det är i alla fall två vekors jobb kvar med början nästa vecka. Sen får vi se hur det går. I värsta fall får jag söka kundtjänst arbete någon annan stans. Kan tala om att detta var bland det roligaste jag sysslat med. Visst klagar några men det händer oftare att jag lyckas vända det hela till något positivt. Det är en av utmaningarna med att jobba med kundtjänst. Visst sen finns det dem som inte blir nöjda hur man än gör. Men de är så få så de försvinner så lätt i glömskan. =)

Ska maila lite och äta ett par ägg innan det är dags att bege sig. Ska försöka luska rätt på en tvättid. I värsta fall får jag kolla om mamma kan ordna någon åt mig på onsdag  kväll eller nått. Men det löser sig då. Ska se om jag kan få en tid i morgon bitti. Börjar inte förrens vid tre då. så det är gott om tid till att tvätta då.

Nu mina vänner ska jag återgå till mitt så kommer jag i kväll med flera uppdateringar.

Ha en kanon söndag. (hoppas ni inte fick en allt för skön sovmorgon).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)