Mitt nya jobb

I dag började jag första utbildningen till mitt nya jobb. Och jag är mycket förväntansfull, ska bli grymt kul faktiskt.

Vad ska jag då göra.? Jag vet inte. Jag får reda på det på onsdag morgon efter att jag skrivit på ett papper om secretes. På torsdag kväll när jag kommer hem har Telia släppt pressrealisen och jag kan tala om vad det är jag jobbar med under mars månad. (ska kolla sen om det går att få förlänging, eller få ett av sälj jobben).

Men visst är det lite spännande att inte veta vad man ska jobba med. Inte enns mina chefer och coacher på Vendator vet vad det är vi ska göra  för något, annat än att det är ett jobb åt Telia. Ka vara kundservice, kan var försäljning. Vi har ingen aning.

Men på onsdag har jag en lång dag från kl 9 -17 på kvällen. Med utbildning och en massa annat.

Mina arbetskamrater är grymt bra, och jag kommer nog stortrivas med dem. Redan nu har jag lärt känna många och det kommer nog gå riktigt bra. Har redan lunch dejt till på onsdag. Då vi är några som tar med egen lunch. SÅ jag ska ta med mig kyckling sallad.

Nu ska jag läsa ikapp på en massa saker så jag får lite släpp på min idée torka.  Kommer fler inlägg i kväll eller i morgon (då är jag ledig från jobbet).

Återigen håll tummarna hela denna månad att de tgår bra, så får jag förhoppningsvis mer jobb resten av tiden också. Kanske inte med det jag gör nu, utan med sälj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)