Minne som en guldfisk...

Jag har ju berättat att jag under ett par år skrev dagbok. Och att jag har lagt undan den någonstans i lägenheten. Nu är det som så.

Jag har tokletat efter den jävla dagboken hela dagen. Rivit runt i lådor, lyft på högar. Men ajg kan inte finna den. Så ser dessutom lägenheten ut som det värsta bombnedslaget ever. Så nu är det bara att börja om. Leta fast åt andra hållet.

Nu ska jag packa om lådor som jag har rört till. Packa om tidningsinsamlingarna som jag har letat igenom. (jag hoppas av hela mitt hjärta att jaginte har slängt boken).

Men det ser svart ut.

Det verkar som ajg faktiskt har slängt dagboken. Då blir jag jätte ledsen, för det hade jag velat ha kvar. Mest för att kunna gå tillbaka och se hur jag verkligen var under den tiden av mitt liv. Men det verkar mörkt.

Hade jag inte slängt den hade jag nog kommit ihåg var den var någonstans. Så det blir till att städa igen. Rensa ur och kasta allt eftersom. Dyker den upp blir jag jätte glad. Annars verkar det som jag har haft ett hjärnsläpp och slängt den. =(

Ahhh blir så less på mig själv, och mitt minne som just i dag har varit som hos en guldfisk. Det har kommit och gått med 30 sekunders intervaller.

Får fortsätta leta ett tag till innan jag plockar i ordning till i morogn, då jag ska tvätta uppe hos mamma. Men blir inte allt jag tvättar, utan bara det nödvändigaste, så måste plocka i ordning det i kväll. Jobbar ju i morgon, så det blir till att tvätta efter att ajg kommit tillbaka från Hofors.

Nu ska jag lägga mig i ett Bad så kanske jag kommer på var jag kan ha lagt dagboken.

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)