Kvälls fika

Jo i kväll ska jag göra ett enkelt kvällsfika.

Jordgubbar med grädde, det ska bli riktigt gott faktiskt. Det är något som jag verkligen njuter av när jag äter.

Någon kväll nu i helgen ska jag prova något som dessi gör ibland, turkisk yoghurt, med flytande honung och valnötter (eller jag kommer nog köra på andra nötter som är godare).

Lunchen i morgon är färdig redan. Ska bara lägga ihop kycklingsalladen, och sen är det klart. Ska blir riktigt gott att äta kyckling sallad i morgon. =) Enkelt och bra att ta med sig.

Så har jag äntligen fått öve rmin idée torka tror jag i alla fall. Jag ska gå igenom lite gamla dagboksinlägg som jag skrev under tiden när jag var som djupast i mitt beroende. Men det tar lite tid att gå igenom. Samt att jag har lite som jag inte riktigt vet var jag har lagt det någon stans. Men lite utdrag så ni får höra hur det är att vara en missbrukare. Vad man liksom tänker.

Så jag har lite att tänka på framöver och läsa. Men det blir en del mer skrivet. Så har jag även planer på andra saker som ska skrivas, så nu har jag så mycket att skriva in i bloggen, att jag funderar på hur jag ska hinna med =)

Har ni önskemål får ni gärna maila mig dem:
[email protected]

Allt är välkommet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)