Helt underbart.

Nu vet jag inte om mormor och morfar läser detta. Men för ett tag sedan fick jag en jätte snygg jacka av mormor, som hon inte använder längre. Då saknades det åtminstone 4-5 cm för att jag skulle kunna knäppa Jackan över häcken. I dag provade jag den igen. Gissa vad ?

Jag kan äntligen knäppa den. (visst den sitter lite tajt, men den kan knäppas utan att jag tvingar igen den). Så nästa vecka kommer det en ny bild eller flera, (om jag inte jobbar för mycket). I så fall kommer de veckan efter. Kanske säkrast och säga att det blir fler bilder vecka 14 när jag är tillbaka till MiRoi. Fick reda på idag att detta arbete avslutas till dess. Lite tråkigt, men inte så mycket att göra åt det hela. Det blir till att fortsätta jobba med bloggen helt enkelt .

Men nu har ni fått en liten uppdatering så här på kvälls kvisten. Mer kommer i morgon, ska krypa till kojs och sova. I morgon jobbar jag kväll igen. Så då blir det lite uppdateringar på förmiddan. Ska ordna lite fler länkar och sidor i menyerna. Då får ni även reda på mer som kommer hända här på bloggen.

Men i alla fall.

god natt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)