äntligen

Nu har det börjat dra igång ordentligt på jobbet. Och vi får faktiskt prata lite i telefonen. Ibland blir det hektiskt och lite fel. Men mesta gångerna blir det rätt.

Sammanlagt har jag tagit emot över 80 samtal i dag på mina 7 timmar. Det är rätt ok med tanke på att jag under de sista fyra timmarna fick 80 % av samtalen.

Så man är lite slut i huvet när man kommer hem. Men i morgon slutar jag tidigt, så då blir det lite lugnare i alla fall.
Men det är jätte kul att sitta i kundtjänsten, jag har haft turen att få tre otrevliga kunder, och övriga bra. Så det väger ju över med hästlängder. =)

Däremot blir det endel lowcarb pizza. Denna vecka med köttfärs och bacon på som jag kryddade med hemmagjord taco krydda. (ni ska få receptet, jag fick det av en jobbarkompis som hämtat det på kolhydrater i forum).

Men nu ska jag kolla en dator hos siba och sen ska jag läsa aftonbladet, och ta en burk makrill till kvällen, innan det är dags att packa ihop sig och sova.

Jag kanske kan klämma in ett inlägg till innan jag somnar. (i helgen ska jag försöka finna rätt på mina dagboksinlägg som ligger någonstans här hemma).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)