Vilken pers.

Tja det gick inte osm jag tänkt mig. Åkte till Falun idag för att köpa min dator, kommer hem och öppnar lådan. Tja vad ska jag säga. Det var INTE  min dator i den.  Så ja vad gör man ?

Jo man ringer Siba och frågar, vad gör jag nu ?

Efter mycket om och men så blev det så här. I morgon kommer de hem till mig med rätt dator (hoppas jag), och så får jag en summa i kompensation. Så jag får vänta till i morgon för att få datron. kl 10 åker de från falun med den, så jag hoppas att de är hos mig inom 1 h som max, det tar inte så lång tid att åka dit.

SÅ i morgon får jag kanske hem min nya dator.  Hoppas strulet slutar då.

(blir tacos i kväll för min del att äta), i går belv det slarv med kosten, då jag var i väg o handlade, och inte åt förrens sent (missade dessutom frukosten, vilket inte är bra).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)