Harry Potter filmen.


Nu har jag bokat biljetter till Harry Potter filmen. Jag och en av mina bröder går och ser dem tillsammans så gör vi även med denna film och nästa likaså.

Nu funderar jag mest på om jag ska köpa lite godis att ha med under filmen. eller om jag ska bryta traditionen. Om jag köper godis vad blir det då för nått?

Jo naturgodis. INte mycket men lite och några få utvalda produkter. Mest chashew nötter, då jag verkligen älskar dem.

Lillebror får som vanligt det godis han vill.

Men jag har itne bestämt mig ännu. Får väl se vad jg känner för nästa lördag. Men jag ser fram emot att få se nästa harry potter film. Ska bli spännande att se hur de lyckats med den. Och så får jag se den när jag verkligen har tid inte mitt i veckan när jag kanske jobbar.

Nu ska jag krypa upp i soffan med en kaffe och tycka synd o mig själv, då jag inte är frisk från min förkylning ännu, utan fortfarande hostar hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)