Vägdag i morgon

och jag står återigen stilla. Jag börjar misströsta lite hade det inte varit för att jag mår bra annars så hade jag gett upp för länge sedan. Börjar på att bli less på att inget händer. Men enveten som jag är kommer jag nog inte sluta.

Däremot ska jag se över hur jag äter och förmodlingen minskar jag ner på fettet lite så jag närmar mig stenålderskosten i stället. Tror att mitt problem ligger mer i kalorier och kolhydrater än i insulinutsöndringen.

Så får väl se hur det går. kanske ska man bara sluta försöka och så händer det bara. Vad tror ni ?

Men som sagt jag har kört fast, och verkar stå stilla till i morgon också.

Ska lägga mig och sova så migränen jag fick går över i morgon kommer F hem oc det ska bli grymt skönt att ha han här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)