vad mycket

man har att göra ibland. Ska snart ner till MiRoi och låsa upp så alla kommer in. Sen blir det till att sitta ner här framför datorn och skriva lite. Ska betala ett par räkningar hade jag tänkt mig, några av dem som ska betalas först.

Såg att willys hade 3 st 400g förpackningar med räkor för 35 kr, så tänkte ska gå förbi på vägen hem. Blir en liten omväg, men det är inte så jobbigt längre och vara ute och gå.

Gjorde ostkex i går till tacosen, gjorde dock lite fel så de blev aldeles sega och tjocka, och det blev inte som jag tänkt mig, så om ett par dagar ska jag göra nya tänkte jag mig. Samma gäller med chili-cheesen, ska dock inte göra lika många som i går, då det blev både starkt och mättande. (hade för mycekt jaalapeios i dem.

Men men, ska äta ett par ägg och sedan bege mig, vi hörs om en timma igen. ;-)

Ska börja med att ordna min träningsrapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)