Treo

Nu vet jag att det inte är bra att täa värktabletter. Men nu fasiken ska smärtanoch svullnaden bort. En morgon och kväll, borde göra så det försvinner.

Så nog fasiken ska jag få bort det, så att undersökningen  visar att jag är frisk, när jag ska in till gävle och göra den. Så nu under helgen så ska den bort. Treo tar ju bort inflamationer och svullnader, så jag borde läka ut rätt bra.

Samt att jag troligen inom en snar framtid får mig ett jobb 50 % är det uttalade just nu, men jag ska nog få upp det till minst 75 %, med tanke på att jag är berättigad till grymt nystartsjobb. Så jag har faktiskt inte tid att vara sjukskriven.

Så från och med nu säger jag som så att jag är frisk som en nötkärna. Ska bara få ordning på kosten så vågen går ner i botten så snabbt som möjligt. ;-)

Nu jäklar, på måndag ska jag må toppen. Då kanske jag kan få jobbet tidigare. så snart som möjligt helt enkelt.

då kommer min blogg bli sk näringsverksamhet. ;-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: Tack så mycket! Roligt att höra!:)

Det är viktigt att man tar upp sådana ämnen som ätstörningar också här i bloggvärlden, då det finns så många som strävar efter detta.

2009-01-30 @ 17:06:28
URL: http://sofiethatsme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)