Står stilla.

Ok jag verkar ha funnit mitt kolhydratsintag fö att stå stilla, mne det känns värdelöst då aj ginte ska stå stilla ännu.

Så därför kommer jag försöka dra ner på kcal ett tag se hur det går. Man måste helt enkelt försöka för att lyckas. Jag kommer dock hela tiden äta lågt med kolhydrater.

Jag ska försöka väga maten igen och se hur det funkar, samt att skriva in det i min matdagbok hos Må Bra. Jag känner det att just nu står jag stilla, men det kan jag göra sen när jag nåt mitt mål. Kanske får man fart på min viktnedgågn lite på det sättet.

Mindre portioner och oftare under dagen hade jag tänkt mig. Så naturligt som möjligt ska jag äta också, så jag kommer undvika lightprodukter, men äta mindre av det feta. Ja lite trassligt, jag komme rnog på en balans, som får fart på viktraset igen, det är fokus just nu.

Dock ska sägas att detta fortfarande är en blogg för lchf och att äta så naturligt som möjligt. Jag måste bara finna mina proportioner, för att gå ner i vikt. Jag har funnit mina proportioner för att stå stilla och det är ju bra.

Så vi får väl se hur det går.  Ni kommer bli uppdaterade, samt att jag har flera recept på väg som kommer läggas upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)