planering inför morgondagen

I morgon ska jag först till MiRoi som coachar mig till att få ett jobb, och har gett mig kursen i Matte c.

Efter MiRoi blir det en sväng till arbetsförmedlingen för at tfå papper påskrivna, sen iväg o koll aom det finns någon biljett till Dr Dahlqvists föreläsning (hoppas, hoppas, hoppas)

Efter det blir det hem, skriva om en artikel på universitets hemsida.

Sen blir det en sväng in här för att skriva in lite recept till er som jag har lovat. kolla så jag uppdaterat alla receptbilder som jag har tagit.

Sen blir det lite mattematik studier,
En dugga (litet prov) på Skoland hemsida (denna kan jag göra tre gånger en gång varje dag till på fredag)

Sen då, jo på kvällen ska jag lägga in en länk till en sida dä det finns mer om lchf samlat, både artiklar och andra bloggar, recept etc. där finner man det mesta. Jag har itne frågat om de kan lägga in min blogg, (vågar inte göra det, då den inte känns så fakta baserad).

Sen blir det till att bara ta det lugnt. börja läsa lite i min Atkins bok och i min bok med e-koder. Ska nog ta ett långt härligt bad i morgon efter att jag tränat lite på motionscykeln.

Så ser min dag ut i morgon, ska upp vid 6.30 eller senast kl 7 för att ta en långpromenad med hunden.

Men nu ska jag lägga mig och försöka sova

God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)