Phuu nu är jag i mål.

Kl 3:30 i natt gick jag och la mig för att sova. Då var hemtentamen färdig och utskriven, stoppad i ett kuvert, för att postas idag, efter att jag köpt frimärken. Men det gick inte helt felfritt.

Först var jag nära på att radera allt jag skrivit, då utbröt en liten smått panikartad sittuation.

Sen när jag skulle skriva ut blev det ränder genom alltihop. Som tur var hade jag bläck men det behövdes bara ltie rengöring så gick det fint.

Så idag ska jag in på Maxi och köpa frimärken se till att brevet hamnar på lådan, så är det lugnt fram till den 9, då nästa hemtentamen börjar. (Den ska jag dock börja lite tidigare med, än denna).

Så nu börjar det kännas bra som att ett nystan har börjat nystas upp.

Ska försöka skriva lite i kväll, lägga ut lite bilder, och berätta om ett jätte bra hälsotips som man kan ta till om man har en orolig mage med den här kosten. Så ska jag snart börja läsa min nya bok om Atkins dieten som ajg hittade på bokrean, ska in o kolla om det finns fler av den sorten idag. Var rätt utplockat, men de kasnke har plockat fram mer saker. Så jag ska in en snabbis på Maxi och kolla. Sen ska jag på arbetsförmedlingen få papper påskrivna, och efter det till banken och betala av mitt nordealån, eftersom det blir nya lån som ska betalas nästa år. Efter det så bär det av till biljettförsäljningen för att se omd et finns någon biljett kvar till annika dahlqvists föreläsning.

Så vi får se hur mycekt jag hinner lägga in i kväll, och under dagen, ska läsa ett par artiklar om något helt annat också. Så det finns fortfarande en del att göra. Och så är vi två st om interenet uppkopplingen, utan sån där rouiter (?) och med bara en sladd..

Så ja. Men jag ska se till att jag kan norpa lite tid för er i kväll.

I kväll ska jag dessutom göra Pannbiffar med stekt lök och Brunsås. (jo det går faktiskt att göra det med äggredning), så det ska jag göra ett försök med i kväll.  Blir det lyckat (att såsen inte skär sig), så kommer det en bild med receptet.

Nu ska jag göra mig i ordning för att snart åka. Så vi hörs av senare i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)